17 november 2013

25 facts about me

Idag har jag inte gjort nånting speciellt så tänkte att jag skulle skriva några saker om mig.

1. När jag var yngre brukade jag älska att spela Sims 2.
2. Jag gillar inte mat som är starkt kryddat.
3. Jag är högerhänt.
4. Jag hatar insekter, fyyyyyyyy.
5. Jag gillar inte skräckfilmer.
6. När jag var 5 år fick jag en kram djur (en tiger hehe) av min pappa som har alltid varit min favorit haha.
7. Jag lägger en rätt så stor press på mig när de kommer till prov osv.
8. Jag älskar hundar.
9. Jag kan inte tänka mig att ha en telefon som inte är Iphone #Iphone4Life
10. Jag älskar att resa.
11. One Direction är bäääääääst. ♥
12. Jag älskar mandariner hahah.
13. Jag kan inte sova sockorna på, förutom om det är otroligt kallt.
14. Från min faffas sida är jag holländsk.
15. Mitt namn är faktist holländskt.
16. Vi är 4 i min familj + vår hund (Vilma♥)
17. Jag bodde i Nykabi tills jag var 2 år och sen flyttade vi hit till Jeppis.
18. Titanic är min favorit film.
19. Jag är tvåspråkig.
20. Jag har aldrig färgat mitt hår.
21. Mitt lilla finger är jättesnett, tack vare fotboll ♥♥♥♥♥♥♥ hahaha
22. Jag gillar inte kaffe.
23. Glögg & varm choklad på vintern är aslödkfösd. ♥
24. Jag har aldrig provat på att röka.
25. Min ögon färg är grön och brun. Folk har sakt åt mig att de ser 'coolt' eller 'häftigt' ut men jag tycker de bara ser knasit ut hahah.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar