23 november 2013

Awkward

I torsdas for ju jag och mamma till Vasa. Före vi skulle till sjukhuset sökte vi efter en vinter jacka åt mig, men nepp, hittade inte en enda. Hur svårt kan det vara att hitta en vinter jacka haha? (Om ingreppet) Det jag kan säga är att bedövningen tog jätteont + jag var tvungen att ta bedövningen flera gånger. Bedövningen var nog det värsta med hela ingreppet, men det tog också ont när han skulle vändaom ögonlocket. När han då skulle göra ett litet snitt osv kände jag inte av nått annat än att han höll på med nånting, det tog inte sjukt alltså. Jag fick inte heller nå stygn, som tur haha. Sen efteråt på hem vägen värkte ögat jättemycket men blev bättre efter att jag tog en burana. Just nu är allt bra och det känns så otroligt skönt att ha det gjort! 

Igår for jag inte till skolan men på kvällen for jag till Gzimes med några kompisar och var där en stund. När jag och Snukka (Sushi, Sara lr vad ni nu kallar henne) for till Prisma stirrade folk på mig för att jag hade en ''lapp'' eller vad man nu kallar det, framför ögat. Tyckte det var så pinsamt haha, men jag hade/har lappen framför ögat för att jag inte ska få nått skräp i ögat osv. 


Hittills idag har jag inte gjort nått speciellt, bara varit på datorn. Får se om jag orkar fara nånstans i kväll. Men jaa, de var väll allt jag har att säga just nu. Vi hörs! (De bilder jag skulle lägga upp hade sån otroligt dålig kvalite så de fick bli 2 andra random bilder)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar