16 november 2013

Summer please come back

Idag vaknade jag typ åtta för att vi skulle fara tidigt till Vasa. Jenna kom med så vi shoppade lite, kan säkert lägga imorron bild av de jag köpte. Jag hade tänkt köpa pajtor, men nepp hittade inte direkt haha, eller jo de fanns en som var helt okej vid Bikbok men tänkte att jag skulle låta bli att köpa och lägga mina pengar på nå annat. Men jess, just nu sitter jag bara i mitt rum och lyssnar på musik. De blev lite ändringar på mina planer ikväll. Kommer inte att fara till Larsmo, så får se vad annat jag hittar på.

Förresten någon annan som är väldigt less på vädret? Klockan fem är det ju jättemörkt, fy också. Det känns ju som att klockan är åtta?! Kan inte bara sommaren komma redan hahah... Men jou, hoppas ni har haft en bra dag hittils. Vi hörs!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar