20 november 2013

Vasa Sjukhus

Nu tänkte jag förklara vad det är som jag ska göra imorron. Som rubriken säger så ska jag till Vasa sjukhus. Jag ska dit för att jag har en vagel innanför ögonlocket som emellanåt sväller upp och jaa den är helt enkelt väldigt irriterande. Ni får själva kolla upp på google om ni så vill veta mera om (vet inte varför ni skulle bry er men...) vad en vagel är för nått, men om jag ska förklara det kort så är det helt enkelt en liten ''knut'' som är innanför ögonlocket. Det är väldigt vanligt att få det och en av orsakerna att den bildas är pga bakterier. Vad jag vet hittills så kommer dom att ge mig lugnande och sen kommer dom bedöva området där vageln är. Jag kommer också att vara vaken under detta lilla ingrepp, tyvärr haha... Jag är inte helt säker hur länge det kommer att ta.

Det är alltså varför jag inte kommer att fara till skolan imorron. Hoppas allt kommer att gå bra och snabbt (vilket det säkert kommer att göra..) och att jag slipper hem så fort som möjligt haha. Jag är inte heller säker om jag kommer att göra nå blogg inlägg imorron, troligtvis kommer jag inte men vi får se... Ni ska ha det bra, vi hörs kanske imorron! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar